Rekisteröidy

Yrityksille

Hankinta-asiamies -palvelun avulla yritykset voivat etsiä ja selata kaikkia julkaistuja (EU-, kansalliset ja pienhankinnat) julkisia hankintoja, niitä koskevia tarjouspyyntöjä liiteasiakirjoineen. Palvelun käyttäminen on helppoa ja rekisteröitynyt käyttäjä voi valita, tallentaa ja tulostaa itselleen sopivat tai yritystään kiinnostavat tarjouspyynnöt liitteineen jatkotoimenpiteitä silmällä pitäen.

Vahti-palvelu toimittaa rekisteröityneelle käyttäjälle yrityksen toimialaan ja annettuihin avainsanoihin sopivat hankintailmoitukset käyttäjän antamaan sähköpostiosoitteeseen heti kun hankintailmoitus / tarjouspyyntö on julkaistu. Lähetys sisältää avaintiedot hankintailmoituksesta, linkit tarjouspyyntöön ja sen liitteisiin sekä hankinta-asiamiehen yhteystiedot.

Kumppanihaun avulla yritykset voivat etsiä kumppania esimerkiksi alihankkijaksi tai kumppaniksi yhteistarjoukseen.

Maksuton koekäyttö 90 päivää

Yrityksellä on mahdollisuus ottaa hankinta-asiamiespalvelu koekäyttöön veloituksetta 90 päivän ajaksi. Palvelu on käytettävissä kokonaisuudessaan täysin oikeuksin koko koekäyttöajan. Mikäli yritys ei halua koekäyttöjakson päättymisen jälkeen jatkaa palvelun käyttämistä maksullisena, tulee käyttäjän irtisanoa palvelu kirjautumalla käyttäjätunnuksillaan palveluun ja menemällä Omat tiedot -osioon ja valita kohta Palvelutiedot ja edelleen Peruuta tilaus ja poista käyttäjätili. Vaihtoehtoisesti käyttäjä voi irtisanoa palvelun ilmoittamalla siitä hankinta-asiamiehelle lähettämällä ilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@hankinta-asiamies.fi. Palvelun peruminen tulee tehdä viimeistään viikkoa (7 päivää) ennen koejakson päättymistä.Kun yritys haluaa jatkaa palvelun käyttämistä koekäytön päätyttyä, jatkuu palvelu automaattisesti maksullisena 12 kuukauden ajan. Koekäyttöajan päättyessä yritys voi tarvittaessa muuttaa palvelun laajuutta vaikkapa alueellisesta valtakunnalliseksi. Jos haluat lisätietoja niin ota yhteys alueesi hankita-asiamieheen.

Tutustu hankinta-asiamispalvelun palvelukuvaukseen ja palvelun ehtoihin lataamalla tiedosto.

Rekisteröidy

Hankintayksiköille

Rekisteröityneet hankintayksiköt voivat hyödyntää alueensa hankinta-asiamiehen asiantuntemusta ja hankinta-asiamiehen nettipalvelua markkina- ja yritystiedon etsinnässä suunnitellessaan tai valmistellessaan tulevia hankintojaan.

Kansalliset kynnysarvot alittavat pienhankinnat voidaan kilpailuttaa joko alueellisesti tai maan laajuisesti hyödyntäen hankinta-asiamiehen sähköistä pienhankintojen kilpailuttamispalvelua joka mahdollistaa niin hankintailmoituksen ja tarjouspyynnön kuin hankintapäätöksen tekemisen kokonaisuudessaan sähköiseen menettelyyn perustuen. Tarvittaessa pienhankinta voidaan hankinta-asiamies.fi - palvelun lisäksi julkaista Hilma-palvelussa yhdellä klikkauksella. Tarjoukset toimitetaan ja tarkastetaan sähköisesti. Tämän jälkeen järjestelmä tekee hankintaehdotuksen ja tarvittavat dokumentit täysin automaattisesti. Vahtipalvelu toimittaa rekisteröityneen hankintayksikön vastuuhenkilöille tiedot yrittäjille toimitetuista hankintailmoituksista / tarjouspyynnöistä niin vastaanottajien lukumäärästä kuin toimitetun ilmoituksen sisällöstä. Lisäksi rekisteröityneet hankintayksiköt saavat käyttöönsä kuukausittaiset raportit oman toimialueensa hankinnoista.

Palvelun avulla hankintayksiköt saavat enemmän, laadukkaampia ja kilpailukykyisempiä tarjouksia entistä laajemmalta yritysjoukolta. Hankintayksikkö voi palvelun avulla lisätä markkinatuntemustaan ja saada paremman käsityksen markkinoilla toimivista yrityksistä. Lisäksi palvelu mahdollistaa pienhankintojen vaivattoman ilmoittamisen erittäin edullisesti.

Tutustu hankinta-asiamispalvelun palvelukuvaukseen ja palvelun ehtoihin lataamalla tiedosto.

Rekisteröidy

Toteutus Sofokus Oy